bra att bloggen lever

hej!! De känns ju jätte bra att man håller bloggen vid liv nu när man går media. Borde ju ha jätte mycke att skriva men har konstigt nog inte ett skit. Så nu har de varit nästan två månader utan någon uppdatering. Först kändes de som om jag skulle lägga ner bloggen men de vill jag ändå inte.. Ska försöka uppdatera lite mer nu och känna av om jag vill ha kvar bloggen.

Sitter nu och ska snart ha multimedia lektion så de blir väl en timme med lek i photoshop antar jag. Ska försöka lägga upp lite bilder som är fotade under dessa månader också. Jag var ju iväg en sväng till göteborg och fick riktigt häftiga bilder som jag kommer visa snart, så fort jag har fått in dom på datorn vill säga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0